Näyttävää graafista suunnittelua
logot, yritysilmeet, julisteet, roll-upit, promotuotteet, bannerit...
Tekee vaikutuksen
Visuaalinen ilme saa ottamaan esitteen, poikkeamaan myymälään, tutustumaan kotisivuihin, valitsemaan tuotteen, luottamaan palveluntarjoajaan, lukemaan lehden – kunhan sisältökin on kunnossa. Ensivaikutelma syntyy vain kerran.
Myy sisällön
Sisältö ratkaisee, mutta ulkoasu antaa sisällölle mahdollisuuden. Huolitellulla ja kohdeyleisön huomioivalla ilmeellä myydään paketti, joka tähtää haluttuun vaikutukseen vastaanottajassa. Graafinen suunnittelu on työvaiheena mukana lähes kaikissa viestintä- ja markkinointimateriaaleissa. Graafiseen suunnitteluun pohjautuvia tuotteita ovat esimerkiksi
• logot, liikemerkit ja graafiset elementit, kirjasimet, värit, muodot)
• julisteet ja roll-upit
• käyntikortit
• mainokset ja mainosbannerit
• dokumenttipohjat.
Kertoo tarinaa
Visuaalinen ilme kertoo tarinaa omistajastaan. Se luo mielikuvia ja herättää tunteita. Hyvä yritysilme on tasapainoinen ja selkeä, ottaa huomioon käyttöympäristön ja on sopusoinnussa toiminnan kanssa.
Markkinointiviestinnän tuotteet vaativat kuitenkin graafisen suunnittelun lisäksi myös sisältöpuolen osaamista. Pienessä viestintätoimistossa molemmat ovat osaavissa käsissä.
Web design & all rights reserved: Pieni viestintätoimisto Tampere oy