[[Site/Publish_:_unsupportedBrowser]]

12: Jatko-oppimäärä

Yritysviestinnän ABC:n 11 osiota kattoivat jo koko joukon markkinointiviestinnän toimenpiteitä. Pyrin kokoamaan oppaaseen sellaiset asiat, jotka erityisesti uuden pk-yrityksen pitäisi alkuvaiheessa muistaa. Toisaalta kaikkea ei voi millään huomioida - esimerkiksi myymälää perustettaessa tarvitaan heti alkajaisiksi ikkunateippauksia ja muita somisteita, insinööritoimistossa ne eivät ole ainakaan kiireellisimpien asioiden joukossa. Toimenpiteistä ja tekijästä riippumatta on tärkeää hoitaa viestintäasiat alusta asti hyvin.

Entä sitten, kun alkuhässäkästä on selvitty kunnialla? Sitten katsotaan eteenpäin perusasioita pidemmälle, sillä aina löytyy uusia keinoja, ja aina voi tehdä vielä vähän paremmin. Yrityksessä tämän ikiliikkujan tavoitteena on saada lisää asiakkaita ja aktivoida vanhat. Esimerkkejä muista mahdollisuuksista löytyy esimerkiksi tämän sivuston Palvelut-osiosta.

Toivottavasti opas oli sinulle hyödyllinen. Jos pidit Yritysviestinnän ABC:stä, jaa ihmeessä se eteenpäin muillekin. Kiitos mielenkiinnostasi!


Kimmo Pitkänen
viestintäasiantuntija, yrittäjä


Voinko auttaa markkinoinnissa tai viestinnässä? Ota yhteyttä!
Vai haluatko palata Yritysviestinnän ABC:n lähtöruutuun tai edelliseen aiheeseen?

Web design & all rights reserved: Pieni viestintätoimisto Tampere oy